KOMUNIKACJA BUDUJĄCA MOSTY ZAMIAST MURÓW

Czy zdarzają Ci się sytuacje, w której ktoś (Twój współpracownik, szef, pracownik) Cię nie zrozumiał, przypisał Ci nieprawdziwe, złe intencje, źle zrozumiał i ocenił Twoje zamiary?
Czy Tobie zdarzało się błędnie odczytać lub zinterpretować czyjeś słowa, zachowania i na tej podstawie podjąć wiele nieopłacalnych działań?
Powyższe sytuacje pokazują dobitnie, że MÓWIENIE a KOMUNIKOWANIE SIĘ Z INNYMI, rozumienie innych jest sztuką, KOMPETENCJĄ, której trzeba i warto się uczyć!

 

Dlaczego warto?
Dobra komunikacja to jeden z podstawowych składników budowania zaufania w każdym Zespole.
Ludzie, którzy mają do siebie zaufanie lepiej reagują na sytuacje trudne.
Konflikty, które nieuchronnie pojawiają się w każdym zespole, wśród ludzi z wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi są konstruktywne, podwyższają jakość wypracowanych rozwiązań i jeszcze mocniej cementują Zespół.
 
Dla Kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla małych i dużych zespołów, kadry menadżerskiej każdego szczebla, pracowników różnych oddziałów, których praca w jakiś sposób jest od siebie zależna. Jest to z jednej strony produkt basic dla każdej małej, średniej czy dużej organizacji, a z drugiej strony must be, jeśli chcesz dobrze funkcjonować w biznesie!
 
Podczas szkolenia dowiesz się:
Jak budować zaufanie, otwartość w relacjach?
Co możesz zrobić, żeby Twoja komunikacja była efektywna?
Jak przerzucać mosty pomiędzy ludźmi, którzy mają inne zdanie?
W jaki sposób nie „murować” się w relacjach z innymi?
 
Poznasz:
Skuteczne narzędzia przydatne w różnych, szczególnie trudnych i wymagających rozmowach.
Sprawdzone w biznesie sposoby docierania do innych, budowania zaangażowania opartego na zaufaniu.
Poznasz narzędzia komunikowania zasad, oczekiwań, które wpływają na samodzielność i odpowiedzialność Twoich współpracowników, pracowników.
 
Dlaczego warto z nami realizować projekty rozwojowe?
1. Zanim zaproponujemy Ci konkretne rozwiązanie, dowiemy się czego potrzebujesz Ty lub Twoja Firma.
2. Na tej podstawie mamy szansę przygotować Ci optymalne rozwiązanie.
3. Porozmawiamy z osobami, które będą uczestniczyły w szkoleniu, aby poznać ich potrzeby i uświadomić im, że szkolenie, w którym uczestniczą jest ważną inwestycją.
4. Pomożemy w przygotowaniu komunikacji do Uczestników, aby wzmocnić zaangażowanie w proces rozwoju.
5. Dostarczymy sprawdzoną wiedzę, nauczymy skutecznych narzędzi, zainspirujemy dobrymi praktykami. Przetrenujemy i przećwiczymy na realnych sytuacjach z Twojej Firmy, branży zdobyte kompetencje.
6. Otrzymasz podsumowanie, materiały, prezentację przerabianych treści.
7. Zaproponujemy działania, których celem jest utrzymanie i jak najlepsze wykorzystanie poznanych narzędzi i umiejętności w codziennej pracy.