EMPATYCZNA OBSŁUGA KLIENTA

Dlaczego warto?
Zaczniemy dość oczywistą konkluzją, że żyjemy w czasach hiper-konkurencji. Bardzo często firmy doświadczają tzw. szklanego sufitu, jeśli chodzi o jakość swoich usług, produktów lub możliwościami operowania ceną. W związku z tym jednym z bardzo ważnych obszarów, które mogą zwiększyć Twoją konkurencyjność jest obsługa Klienta. To z jednej strony trudny obszar, ale strategicznie ważny obszar. Dlatego zapraszamy Cię do udziału w naszych szkoleniach z profesjonalnej obsługi klienta!
Obsługa klienta zasadza się w swojej istocie na pracy z innymi, na budowaniu relacji i profesjonalnym, odpowiedzialnym reagowaniu w sytuacjach trudnych – wyposażymy Cię w kompetencje, których zdobycie zajęłoby Ci lata.
Nasi specjaliści podzielą się swoją sprawdzoną wiedzą i doświadczeniem.
W związku z sytuacją na rynku pracy, dużą rotacją, rosnącymi wymaganiami klientów warto doskonalić swoje umiejętności w obszarze profesjonalnej obsługi.

 

Dla kogo?
Dla osób, które zajmują się handlem, sprzedażą, pracowników BOK-ów raz osób pracujących z innymi.
 
Dowiesz się:
Jakie elementy wpływają na odbiór, nastawienie klientów?
Co wpływa na pozytywne rozwiązanie trudnych obsługowo sytuacji ( np.: reklamacji, poczucia niezadowolenia z usług, produktów)?
O jakie potrzeby możesz/powinieneś/powinnaś zadbać?
Co robić, żeby budować dobre, wartościowe biznesowo relacje?
 
Poznasz / poćwiczysz:
Sposoby reagowania na sytuacje trudne w relacjach z Klientami/Klientkami.
Efektywne narzędzia pozwalające poradzić sobie z niezadowoleniem Klientów/Klientek.
W jaki sposób przekazywać trudne informacje?
Jak radzić sobie, regulować emocje swoje i osób, które obsługujemy?
Jak asertywnie stawiać granice przy jednoczesnym wychodzeniu do współpracy?
 
Dlaczego warto z nami realizować projekty rozwojowe?
1. Zanim zaproponujemy Ci konkretne rozwiązanie, dowiemy się czego potrzebujesz Ty lub Twoja Firma.
2. Na tej podstawie mamy szansę przygotować Ci optymalne rozwiązanie.
3. Porozmawiamy z osobami, które będą uczestniczyły w szkoleniu, aby poznać ich potrzeby i uświadomić im, że szkolenie, w którym uczestniczą jest ważną inwestycją.
4. Pomożemy w przygotowaniu komunikacji do Uczestników, aby wzmocnić zaangażowanie w proces rozwoju.
5. Dostarczymy sprawdzoną wiedzę, nauczymy skutecznych narzędzi, zainspirujemy dobrymi praktykami. Przetrenujemy i przećwiczymy na realnych sytuacjach z Twojej Firmy, branży zdobyte kompetencje.
6. Otrzymasz podsumowanie, materiały, prezentację przerabianych treści.
7. Zaproponujemy działania, których celem jest utrzymanie i jak najlepsze wykorzystanie poznanych narzędzi i umiejętności w codziennej pracy.