FUTURE POWERED BY PEOPLE

Wspieramy, towarzyszymy i wspomagamy rozwój menadżerek / menadżerów, handlowców i osób zajmujących się obsługą klienta.

NASZA FILOZOFIA – DLACZEGO WARTO  NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?

Naszą filozofię prowadzenia w rozwoju ludzi biznesu oparliśmy na andragogice Malcolma Knowlesa, uwzględniając 4 bardzo ważne filary. Przygotowujemy warsztaty, szkolenia, procesy rozwojowe pamiętając, że:

1. Dorośli potrzebują wiedzieć, dlaczego i po co mają się czegoś uczyć.

Zanim dostarczymy nasze usługi, poświęcamy czas i uwagę na to by poznać specyfikę pracy, problemy z jakimi się mierzysz i /lub mierzą się Twoi Pracownicy. Wszystko po to, aby ludzie, których wysyłasz na szkolenie nie przychodzili na nie „za karę”, „żeby odsiedzieć”, ale żeby widzieli potrzebę i korzyści dla siebie, ludzi z którymi pracują i Firmy.

2. Dorośli potrzebują uczyć się doświadczając, poprzez praktykę.

Naszymi bezdyskusyjnymi atutami jest z jednej strony obszar dydaktyki (jesteśmy certyfikowanymi trenerami i coachami, którzy stale podnoszą swoje kompetencje i umiejętności – wiemy w jaki sposób zainteresować, jak uczyć) a jednocześnie jesteśmy PRAKTYKAMI biznesu – mamy swoje własne doświadczenia menedżerskie, handlowe, czy z obszaru obsługi klienta. To połączenie wiedzy, umiejętności i doświadczenia jest bardzo dobrze odbierane przez Uczestników naszych warsztatów i szkoleń. Konstruujemy je w taki sposób aby były osadzone w realiach naszych Uczestników.

3. Dorośli traktują uczenie się jako rozwiązywanie konkretnych, ważnych dla nich, problemów.

Konstruujemy procesy rozwojowe tak, aby 80% treści było jak najbardziej praktycznych w celu jak największej użyteczności dla Uczestników. Pomaga nam w tym bogate doświadczenie  – pracujemy pomagając Menedżerom i Menedżerkom wszystkich szczebli organizacyjnych w branżach produkcyjnych, usługowych. Pracujemy rozwijając Zespoły zwinne.
Nasze szkolenia opieramy na oczekiwaniach, potrzebach i problemach, z którymi mierzą się organizacje i ludzie je tworzący. Każda praca na Sali szkoleniowej dostarcza odpowiedzi na te zgłaszane oczekiwania, wyzwania.

4. Dorośli uczą się najszybciej i najchętniej, gdy dana wiedza lub umiejętność pozwala w szybki sposób dostarczyć określonej korzyści.

Rekomendujemy naszym Klientom, jeśli to możliwe PROCESY ROZWOJOWE, a nie tylko epizody rozwojowe. Dlaczego? Z trzech powodów:
Po pierwsze, aby narzędzia i umiejętności poznane i przećwiczone na Sali szkoleniowej (rzeczywistej lub wirtualnej) mogły zafunkcjonować w realnym życiu firmy, ludzie doświadczyli rzeczywistej użyteczności, korzyści z zastosowania wiedzy i umiejętności
Po drugie i chyba  jeszcze ważniejsze, aby kompetencje, narzędzia zostały z ludźmi, przeniosły się za bramy zakładów produkcyjnych, magazynów, open spac’ów
Po trzecie, aby podnosić i wzmacniać poziom umiejętności, które w ten sposób bardzo szybko  mogą przełożyć się na mniejszą rotację, większe zaangażowanie i motywację pracowników (w przypadku np.: szkoleń menedżerskich) lub zwiększenie satysfakcji z obsługi, mniejszą ilość reklamacji, większą sprzedaż itd. Nawet, krótki proces z powtórką, foollow-up”em wpływa na efektywność działania ludzi i firmy.

JAKOŚĆ naszych szkoleń, MIERZYMY Twoimi SUKCESAMI!